Deze service is alleen bedoeld voor mensen die al in de praktijk zijn geaccepteerd.
In alle andere situaties deze aanmeldoptie niet gebruiken s.v.p.
Bent u al ingeschreven in de praktijk en wilt u zich voor de eerste keer aanmelden?
Dan zijn onderstaande stappen noodzakelijk. Omdat wij een koppeling maken met uw dossier in onze praktijk willen wij zorgvuldig met uw privacy omgaan.
Wij moeten dus zeker weten dat u zelf dit verzoek tot koppelen doet.
U dient bij een eerste aanmelding twee stappen te doorlopen. Hierbij hoort een persoonlijk contact met de praktijk!
Zonder stap 2. kunt u het portaal niet gebruiken.
==========================================================================================================================
Stap 1.:
- Voor het aanmaken van een nieuw account gaat u naar https://vaneeden-kassing.uwzorgonline.nl
- U kiest daar een uniek/eigen inlog-mailadres en een eigen wachtwoord voor inloggen in de toekomst.
- Uw aanmelding moet eerst worden gekoppeld, anders kunt u het portaal niet gebruiken: dus ga naar stap 2!
Stap 2:
- Er kan pas een koppeling plaatsvinden als u PERSOONLIJK contact heeft gehad met de praktijk dat u deze koppeling wenst.
- Kom langs de praktijk of bel de praktijk om samen met de assistente uw ID-gegevens in uw dossier te checken.
- Pas daarna kunnen wij uw aanmelding ook echt afronden, en kunt u het portaal gebruiken.
Enkele aanvullende voorwaarden:
- U dient 18 jaar of ouder te zijn. (alleen in uitzondering en na overleg kan iemand vanaf 16 jaar zich aanmelden)
- U kunt alleen uzelf aanmelden.
Wilt u praktisch weten hoe het portaal verder werkt:
Kijk dan onderstaand naar onze uitleg of bezoek het portaal zelf via de koppeling.
==========================================================================================================================
Praktisch: Hoe werkt de service ná uw aanmelding ?
Pas na acceptatie en koppeling door ons kunt u gebruik maken van het patiëntportaal van onze praktijk.
Via https://vaneeden-kassing.uwzorgonline.nl wordt u geleid naar een andere website van onze praktijk. Als u klaar bent met uw bezoek aan de Patiëntomgeving en u wilt terug naar de huidige website, staat er een retour link in de patiëntomgeving. U komt dan weer in het hoofdmenu van praktijkinfo.nl.
Wanneer wel of niet een E-consult?
WEL: b.v. voor niet-acute vragen waarbij u niet noodzakelijk op het spreekuur hoeft te komen, voor korte vragen, of vervolg vragen n.a.v. een eerder contact/onderzoek.
NIET: voor urgente of spoedvragen of voor verzoeken om medicijnen. Het eventueel annuleren van afspraken dient u ook via de assistente te regelen.
Wij kunnen niet garanderen dat wij uw vraag dezelfde dag nog beoordelen of beantwoorden. Dus bij spoed: bel ons!
Wanneer wel of niet een E-herhaalrecept?
WEL: Chronisch gebruikte medicatie kunt u zien in ons systeem en herhalen: Het gaat om medicatie voor ziekten als hoge bloeddruk, diabetes, longziekten etc.
NIET: Sporadisch gebruikte medicatie, kuurtjes, herhaling na lange tijd van medicatie etc. Deze medicijnen staan als het goed is niet op chronisch en kunt u zelf niet herhalen.
Wanneer wel of geen E-afspraak?
Deze service hebben wij bewust uitgezet: Wij willen graag vooraf inschatten of mensen met een risico voor zichzelf, voor ons of kwetsbare andere mensen in de praktijkruimte wel veilig op het spreekuur kunnen komen.